November 26, 2020
De parte de La Xusticia Centru Social Autoxestion谩u

El primeru de mayu una sola reivindicaci贸n pa tola clase obrera. 隆Volver yantar la llucha na cai!

Siguimos n鈥檜na perpetua crisis que fai a los ricos m谩s ricos y a los probes m谩s probes. La patronal y los gobiernos potencien una econom铆a capitalista que sup贸n quedase colos beneficios, y dir privatizando los nuesos servicios sociales. Eso si, cuando yos sal mal socializen les p茅rdides, pa que paguemos ente toes los sos escesos. Y mentantu, la culpa de la perpetua crisis ye de les trabayadores 鈥減or vivir pencima de les nueses posibilidaes鈥. Sicas铆, nun se culpa a los banqueros y empresarios por robar, o al gobiernu por dexar que lo fixeren.

Y ente tantu siguimos padeciendo les 煤ltimes reformes llaborales. La de 2012 sumada a les dolce anteriores que s鈥檃socedieron dende 1977 y que supuestamente nacieron p鈥檃meyorar la situaci贸n sociu-llaboral de trabayadores pero que sirvieron xusto pa tolo contrario. Ent谩 nun escaecimos de la postrera que tov铆a tamos esperando que la balten los que prometieren facelo cuando garraren el gobiernu. La CNT lleva a帽os esixendo la so revocaci贸n, pero non y谩 d鈥檈sta reforma, nin de l鈥檃nterior, sin贸n de toes elles, lo que precisamos nun son pactos sociales nin reformes llaborales. Lo que nos fai falta ye organizanos y plantar cara.

Ye hora de perder el mieu, les trabayadores van pocu a pocu tomando concencia. Por necesid谩 vamos entamando y xuniendonos coles persones que sufren como n贸s.
Y equ铆 ta la CNT con exemplos claros de que organizase horizontalmente funciona. Consiguiendo convenios y alcuerdos basaos nes nueses tables reivindicatives que traten de revertir parte de los efectos de les reformes llaborales de les que falemos. Exemplu d鈥檈llo son les victories en Hermano Ruiz Morantes, Urbaser, Estracciones Llevante, Alumalsa, nos Servicios Inform谩ticos o los Servicios d鈥橢merxencies de la Xunta de Galicia, Eurest o los Amarradores del puertu de Barcelona. A estos suman otros frentes abiertos a d铆a de g眉ei, como foi la fuelga de tr茅s d铆es en productos Florida con un 80% de participaci贸n, la fuelga na Comercializadora de Etisur, la llucha escontra la cesi贸n illegal en Capgemini na Felguera, la hosteler铆a en Xix贸n o les victories de los Figurantes de CNT con m煤ltiples productores, Clece, Exeo, Wesser o Uber. Exemplos a los que se xunen la llucha y les meyores que van consiguiendo鈥檒 conxuntu de les nueses secciones sindicales.

Nun queremos dexar de recordar la caxa de resistencia pa dayos apoyu a les families de les trabayaores represaliaes na Felguera o la solidarid谩 que se debe a les piqueteres multaes nos piquetes del 8M en Xix贸n.

Col nuesu modelu sindical aprendemos y facemonos fuertes comu clase trabayadora.

El nuesu modelu sindical fai que la patronal nos tea mieu.

Col nuesu modelu sindical cr茅ase conciencia de clase.

Col nuesu modelu sindical nun delegamos les decisiones n鈥檕tres persones.

El nuesu modelu sindical nun conf铆a na clase pol铆tica.

Nel nuesu modelu sindical nun caben lliberaos nin subvenciones.

Esta ye la nuesa estratexa:

Asamblees pa decidir y acci贸n directa pa vencer.

Lluchar polos nuesos derechos nel trabayu, avanzando na organizaci贸n como trabayadores.

LLuchar polos nuesos derechos na cai, al pie de toes aquelles persones y colectivos que se movilicen contra鈥檒 capitalismu, el fascismu y l鈥檈splotaci贸n.

Dende鈥檒 principiu la CNT nun tien m谩s qu鈥檜n oxetivu: la emancipaci贸n total de la clase trabayadora que a la postre traer谩 una humanid谩 nueva.

Fuente: Laxusticia.noblogs.org