March 5, 2021
De parte de CGT De Galicia

Basta de agresi贸ns contra a clase traballadora!

Rescatar as persoas, non as empresas!

10 de marzo: todas e todos 谩 Folga Xeral!

Ferrolterra leva d茅cadas padecendo unha grave crise: reconversi贸n de Astano e reduci贸ns de persoal en Navantia, at茅 o peche de moitas pequenas e medianas empresas. Nos 煤ltimos tempos a situaci贸n agravouse cunha nova onda de EREs ou peches: Poligal, C谩ndido Hermida, Noa, Galicia Textil, Gamesa, t茅rmica das Pontes, centos de despedimentos na industria auxiliar de Navantia鈥 Pode dicirse o mesmo da Mari帽a, onde s贸 a loita obreira puido evitar de momento os despedimentos en Alcoa.

Os traballador@s desta comarca tam茅n vimos sufrindo, como o resto da clase obreira do Estado espa帽ol, ataques permanentes en forma de contrarreformas laborais, contrarreformas das pensi贸ns, recortes nos servizos p煤blicos (nomeadamente sanidade e ensino) e mesmo recortes nos dereitos democr谩ticos (Lei Mordaza).

Todo isto non 茅 consecuencia dun cataclismo natural, sen贸n dunha pol铆tica consciente por parte dos empresarios e os seus representantes pol铆ticos para EMPOBRECER 谩 clase traballadora, e as铆 ENRIQUECERSE eles a铆nda m谩is.

Para evitar a nosa resposta, os traballador@s sufrimos un constante bombardeo de mentiras para facernos crer que, se 谩s empresas lles vai ben, ent贸n 贸s traballador@s tam茅n nos ir谩 ben e, xa que logo, debemos mirar polos intereses da empresa. Nada m谩is falso.

En primeiro lugar, porque sobran os exemplos (o 煤ltimo Gamesa) de empresas que, tras irlles moi ben, pecharon.

E en segundo lugar, porque que haxa emprego (ou carga de traballo en Navantia) s贸 茅 a metade do problema. A outra metade son as condici贸ns laborais en que traballamos. Os empresarios e a dereita t茅帽eno claro: hai que conformarse co que hai, pedir dereitos xa 茅 vicio. Para a CGT, a actitude 茅 toda a contraria: para mirar polos intereses das empresas xa est谩n os empresarios; os traballadores temos que mirar polos nosos intereses propios, polos nosos intereses de clase porque se non miramos n贸s por eles, non mirar谩 ningu茅n.

Hai un profundo malestar social latente pola situaci贸n sanitaria, econ贸mica e laboral. Se a铆nda non se converteu nunha protesta masiva 茅 fundamentalmente polo papel de CCOO e UGT, empe帽ados nunha pol铆tica de paz social que nos debilita e que na pr谩ctica equivale a colaborar nos ataques que sufrimos. S贸 hai que mirar o que fan en moitas empresas ou nas compa帽铆as de Navantia.

O desemprego, a desindustrializaci贸n, o empobrecemento non afectan  exclusivamente a Ferrolterra. Estamos ante unha aut茅ntica guerra dos capitalistas contra toda a clase obreira. Esta situaci贸n ten unha causa: a econom铆a de libre mercado, o capitalismo, un sistema que non pensa no benestar da maior铆a da sociedade, sen贸n nos beneficios privados. As mesmas grandes empresas que levan anos amasando beneficios e recibindo moreas de cartos p煤blicos deixan na r煤a 贸s traballador@s, queren que sexamos n贸s os que paguemos os pratos rotos da s煤a crise.

A situaci贸n 茅 grave. A CGT convoca a folga xeral do 10 de marzo en Ferrolterra e chama a t贸dolos traballadores e traballadoras a secundala. A CGT vai a esta folga coas reivindicaci贸ns que os traballador@s necesitamos:

• En defensa de t贸dolos empregos.
  • Carga de traballo para Navantia.
  • Contrataci贸n directa por Navantia da man de obra que necesita. F贸ra a subcontrataci贸n. Por unha Navantia 100% p煤blica.
  • Expropiaci贸n sen indemnizaci贸n e nacionalizaci贸n baixo control obreiro de Siemens Gamesa.
  • Expropiaci贸n sen indemnizaci贸n e nacionalizaci贸n baixo control obreiro da t茅rmica das Pontes para, en combinaci贸n coa factor铆a das Somozas, crear un polo industrial de enerx铆as limpas e sostibles.
  • Derrogaci贸n das reformas laborais e de pensi贸ns, tanto a de Rajoy como a asinada por Zapatero con CCOO e UGT. Reduci贸n da idade de xubilaci贸n con contratos de relevo.
  • Por un Salario M铆nimo Interprofesional de 1.200 e un subsidio de desemprego indefinido igual 贸 SMI.
  • Traballar menos para traballar tod@s: xornada laboral de 35 horas sen reduci贸n salarial.
  • Expropiaci贸n sen indemnizaci贸n e nacionalizaci贸n baixo control obreiro da banca, para acabar cos abusos dos bancos privados e dispo帽er de recursos para crear empregos e eliminar a lacra do paro.

脡 un erro pedir que o Estado entregue cartos p煤blicos 谩s empresas privadas. Esa non 茅 a soluci贸n, 茅 xustamente o problema. O 煤nico xeito de defender os empregos existentes e unhas condici贸ns laborais dignas 茅 substitu铆ndo as pol铆ticas econ贸micas actuais, que antepo帽en os intereses empresariais, por outras que antepo帽an o benestar das persoas.

Por iso a CGT rexeita a participaci贸n da dereita e a patronal na manifestaci贸n. 驴De verdade que os que nos despiden est谩n preocupados polos parad@s? O 煤nico que queren son cartos para eles. 驴Imos permitir que o PP se presente como defensor dos traballadores cando a s煤a reforma laboral permitiu que Gamesa pechase e cando atrasou as F-110 durante dous anos porque o seu ministro Moren茅s quer铆a beneficiar 谩 s煤a antiga empresa?

Non 茅 coa dereita e a patronal de Ferrolterra con quen nos temos que unir, sen贸n cos traballador@s doutras comarcas, para convocar unha folga xeral en Galiza que sexa un primeiro paso para a convocatoria dunha folga xeral en todo o Estado.

A renuncia do goberno de coalici贸n a romper coas pol铆ticas capitalistas faise cada d铆a m谩is evidente, envalentonando 谩 dereita e 贸s sectores m谩is reaccionarios do aparato do Estado. As faragullas do chamado 鈥渆scudo social鈥 non frean a sangr铆a social. Os fondos europeos para as empresas pagar茅molos con m谩is austeridade. Estase a preparar unha nova onda de recortes, empezando pola reforma das pensi贸ns do ministro Escriv谩.

O PSOE est谩 xirando 谩 dereita e tenta recompo帽er as relaci贸ns co PP para sacar adiante esa axenda, o que agudiza os choques con Unidas Podemos, que ten que dar un pu帽azo na mesa, non lexitimar esas pol铆ticas e tomar o cami帽o da mobilizaci贸n, o 煤nico que permite arrincar dereitos.

Si temos forza. Fai falla dicir 隆BASTA! mediante unha REBELI脫N SOCIAL DA CLASE TRABALLADORA. Outro sindicalismo 茅 posible e necesario. Fai falla un sindicalismo combativo, de clase e asembleario, e tam茅n anticapitalista porque temos que atacar a ra铆z do problema, que 茅 este sistema inxusto. Fai falla fortalecer o sindicalismo que representa a CGT.

DEFENDAMOS CADA POSTO DE TRABALLO

MANIFESTACI脫N as 12:00