September 29, 2021
De parte de Nodo50

As condecoraci贸ns no corpo da Polic铆a espa帽ola comportan o pagamento de prestaci贸ns econ贸micas aos axentes en reco帽ecemento e agradecemento polos seus servizos.

La Polic铆a Nacional: Un referente para la sociedad espa帽ola - Oposiciones  Saga

Este di帽eiro dest铆nase a aumentar a pensi贸n do axente condecorado. A铆nda que 茅 unha pr谩ctica com煤n aos corpos de seguridade no caso da Polic铆a espa帽ola o custo 茅 millonario.

Cada ano a Direcci贸n Xeral da Polic铆a destina perto de 13 mill贸ns de euros a estes pagamentos, unha cont铆a 15 veces maior que a que inviste a Garda Civil nos seus reco帽ecementos, segundo informa El Independiente e recolle El Nacional.

O Goberno espa帽ol cifrou en m谩is dun mill贸n de euros mensuais o importe que dedica ao abono das condecoraci贸ns pensionadas aos case 5.000 axentes policiais beneficiarios. Cifra que anualmente se sobe at茅 os 12.891.832 euros.

Os mesmos sindicatos policiais atopan este gasto desmesurado. O sindicato Uni贸n Federal de Polic铆a ( UFP) denunciou que con esta cantidade de di帽eiro poder铆anse constru铆r instalaci贸ns. O sindicato tam茅n sinalou que non s贸 se gastan cantidades desmesuradas, sen贸n que os criterios para condecorar os axentes son, como m铆nimo, 鈥渘esgados鈥.

Dependendo da medalla rec铆bese unha compensaci贸n ou outra: ouro (incremento do 20% da pensi贸n), prata (15%), vermella (10%) e branca (ning煤n incremento na pensi贸n).

A UFP denuncia que en moitas ocasi贸ns as condecoraci贸ns serven como un 鈥渋ntento encuberto da pensi贸n de xubilaci贸n de determinados membros鈥 do corpo.

N贸s Diario

Fuente: Esculca.gal