May 28, 2021
De parte de La Haine
2,240 puntos de vista

La Cap莽alera i la Marea Blanca de Catalunya en el marc de la mobilitzaci贸 SOS INTERNATIONAL POUR LA SANTE fruit de la crida de Col路lectius de treballadors i usuaris de Fran莽a, It脿lia, B猫lgica i els Pa茂sos Baixos davant les pol铆tiques d’austeritat imposades i per a reivindicar la revisi贸 del sistema de salut i la governan莽a hospital脿ria , augment de la inversi贸, desenvolupar pol铆tiques que incideixin realment en els determinats de la salut i sobre tot, garantir l鈥檃cc茅s universal a l鈥檃ssist猫ncia sanit脿ria, hem convocat concentraci贸 dissabte 29 de Maig a les 10 del mat铆 a la Pla莽a Sant Jaume de Barcelona amb el lema SOS INTERNACIONAL PER LA SALUT : RECURSOS PER UNA ATENCI脫 SANIT脌RIA A TOTHOM

La mobilitzaci贸 a Barcelona va ser presentada a nivell internacional en roda de premsa on van participar representants nostres conjuntament amb organitzacions italianes, franceses , belgues, brit脿niques, romaneses amb mobilitzacion convocades a Brussel.les , Par铆s , La Rochelle, Brest, Marsella, Rennes, Illa de Reuni贸, Milan, Roma, Bolonya, Florencia Pavia, Saronno, Legnano, Cremona, Bergamo, Varese, Desio, Monza, Mantua , Tur铆 ….,

Us adjuntem dossier en franc茅s de la roda de premsa internacional

L’acci贸 forma part tamb茅 de les mobilitzacions descentralitzades que arreu de tot Catalunya ha impulsat la Plataforma en Defensa dels Serveis P煤blics, organitzaci贸 de la que forma part la Marea Blanca de Catalunya des de la seva constituci贸 sota el lema Salut 茅s serveis 100% p煤blics

Batrcelona, 28 de maig de 2021

Fuente: Lahaine.org