January 24, 2022
De parte de CGT Treball

Partits pol铆tics del govern i sindicats majoritaris ens han mentit al conjunt dels i les treballadores

cliqueu per a ampliar imatge

Cap modificaci贸 que compti amb el suport de la CEOE far脿 res que no sigui un maquillatge que consolida el pitjor del greu atac que vam patir ara far脿 10 anys.

Alguns partits demanaven el vot prometent la derogaci贸 de la pitjor Reforma Laboral patida per la classe treballadora en els darrers 40 anys, per貌 despr茅s han mentit a tothom que s鈥檋o va creure i han mantingut la majoria de les agressions patides.

Han comptat amb uns col路laboradors necessaris: uns sindicats dits majoritaris que no han realitzat cap mobilitzaci贸 en aquest temps, i que s鈥檋an limitat a acordar en un despatx, lluny de la classe treballadora, el que li semblava correcte als empresaris. D鈥檃questa forma consoliden la major part de l鈥檃rticulat del que es va combatre amb dues vagues generals el 2012.

Mantenir aquests atacs de la patronal 茅s encara m茅s greu en l鈥檃ctual context de precaritzaci贸 degut en bona part a aquesta legislaci贸, a una inflaci贸 disparada, a uns preus de l’habitatge absolutament criminals, pensions de mis猫ria i a uns serveis p煤blics redu茂ts a la m铆nima

expressi贸.

Que no ens prenguin el p猫l! Mentre intenten conv茅ncer a la poblaci贸 que aix貌 茅s el que hi ha, no tothom ens rendim. Els sindicats de la Taula Sindical de Catalunya que convoquem aquestes mobilitzacions (CGT, IAC, CNT, Cobas, COS, Solidaritat Obrera), les entitats i

moviments socials que hi donen suport fem un pas endavant contra la l貌gica miserable de la submissi贸.

El dissabte 29 de gener sortirem al carrer a assenyalar als partits pol铆tics hip貌crites que enganyen a la poblaci贸, diuen una cosa i fan la contr脿ria, a les estructures sindicals domesticades i a la patronal capitalista directa culpable de la nostra explotaci贸 i precarietat

Cal dir prou! No ens empassem el ver铆 de la falsa derogaci贸!

Fem una crida a tota la classe treballadora catalana a mostrar la repulsa i exigir la derogaci贸 de les reformes laborals, de forma especial les de 2012 i 2010, assistint a les mobilitzacions programades pel proper dissabte 29 de Gener per la Taula Sindical de Catalunya.

>>> Acc茅s a v铆deo roda de premsa

Fuente: Cgtajpm.blogspot.com