June 21, 2021
De parte de CGT Costaponent

Des de les Seccions Sindicals de la CGT a l鈥橝tenci贸 Prim脿ria de l鈥橧CS venim lluitant i continuarem lluitant per una ATENCI脫 PRIM脌RIA FORTA.

El proper 30 de juny l鈥橝tenci贸 Prim脿ria de l鈥橧CS patir脿 un altre cop de gr脿cia, ja que es produir脿 l鈥ACOMIADAMENT MASSIU DE MOLTES COMPANYES que, durant mesos, han apuntalat una Atenci贸 Prim脿ria en permanent destrucci贸 per la inacci贸 dels poders politics que tenen m茅s permeabilitat per les demandes del capitalisme insaciable per aconseguir BENEFICIS ECON脪MICS amb la SALUT de TOTES.

A L鈥橝TENCI脫 PRIM脌RIA NO ENS PODEM PERMETRE LA P脠RDUA DE PROFESSIONALS!

La constant destrucci贸 de l鈥橝tenci贸 Prim脿ria va fer que la CGT de Catalunya convoqu茅s la VAGA de l鈥ATENCI脫 PRIM脌RIA de REBEL路LI脫 ATENCI脫 PRIM脌RIA el novembre de 2018.

El 10 mar莽 d鈥檈nguany la CGT de Catalunya, conjuntament amb altres sindicats, va convocar VAGA en defensa d鈥檜ns SISTEMA DE SALUT 100% P脷BLIC on l鈥ATENCI脫 PRIM脌RIA ha de ser l鈥EIX DEL SISTEMA, on els EQUIPS D鈥橝TENCI脫 PRIM脌RIA garanteixin l鈥ACCESIBILITAT amb visites presencials, la LONGITUDINALITAT, una atenci贸 GLOBAL, la COORDINACI脫 entre els diferents nivells assistencials i la necess脿ria PARTICIPACI脫 en l鈥ORGANITZACI脫 dels centres per les ve茂nes i les professionals.

No cal dir que ens sobren motius i raons per adherir-nos a la JORNADA DE LLUITA del proper 30 de juny.

CONCENTREM-NOS DAVANT DELS CENTRES AMB LES NOSTRES REIVINDICACIONS

i