June 10, 2021
De parte de CGT De Galicia

Onte, luns 7, celebrouse en Navantia-Ferrol unha asemblea xeral da principal para debater o acordo alcanzado na Comisi贸n Central de Emprego sobre os procesos das futuras convocatorias de prazas de ingreso en Navantia.

S贸 CCOO defendeu o acordo. A CGT, CIG e MAS opux茅monos. A sentenza da asemblea foi inapelable: a gran maior铆a dos traballadores pronunciouse en contra. Para contar os votos a favor chegaron os dedos dunha soa persoa (e sobraron alg煤ns).

A CGT expuxo na asemblea os principais motivos que nos levan a rexeitar a proposta:

• Non recolle a posibilidade da inscrici贸n presencial, algo necesario vistos os problemas do portal de emprego de Navantia.
  • Mant茅n a subcontrataci贸n de partes do proceso.
  • Puntuaci贸n distinta para os mesmos t铆tulos acad茅micos segundo se obtivesen na FP dual ou na FP non dual.
  • Falta de transparencia:
    • A identificaci贸n dos candidatos/as ser谩 por DNI, non por nome e apelidos.
    • A puntuaci贸n do baremo seguir谩 sen aparecer desglosada por conceptos.
  • Falta de obxectividade:
    • A selecci贸n dos titulados universitarios segue a ser totalmente subxectiva.
    • Aparece a posibilidade dunha entrevista persoal para determinadas prazas de oficinas, que valer谩 os mesmos puntos c贸 exame pr谩ctico. Este aspecto 茅 particularmente grave porque significa a introduci贸n da subxectividade nunhas prazas que at茅 agora sempre se rexeron por criterios obxectivos (ag谩s o precedente da entrevista co psic贸logo nas prazas de operarios-empregados j煤nior 2019).
  • Limitaci贸n a 12 anos da antig眉idade dos t铆tulos.
  • Recorte nos anos m谩ximos de puntuaci贸n por experiencia profesional nas prazas de operarios e empregados s茅nior: actualmente son 15 e se baixa a 10.
  • Non recolle ningunha soluci贸n para o grave problema da acreditaci贸n da experiencia profesional, que, como se est谩 vendo no proceso das prazas de operarios e empregados s茅nior 2019 actualmente en marcha na nosa comarca, provoca uns 铆ndices de non admisi贸n alt铆simos, superiores 贸 90% nalgunhas profesi贸ns.

A CGT cre que a cuesti贸n da subxectividade e os numerosos problemas causados por RRHH de Navantia nos procesos de novos ingresos son un problema sindical de primeira orde e que 茅 necesario abordalo sindicalmente con toda determinaci贸n, para po帽er fin 谩s arbitrariedades e garantir os procesos obxectivos e transparentes que debe haber nunha empresa p煤blica.

Secci贸n Sindical Unitaria de CGT en Navantia 鈥 Ferrol

Comparte esta noticia…