September 11, 2022
De parte de CGT Costaponent

L鈥檃narcosindicalisme sempre hem defensat la llibertat i la solidaritat entre les persones i col路lectivitats. La construcci贸 d鈥檜na societat lliure formada per persones lliures. Lliures de tota opressi贸 i explotaci贸, pol铆tica, econ貌mica i social. Ara que s鈥檃costa un altre 11 de setembre ho tornem a dir, com fa anys que ho fem.

La llibertat que volem comporta que cap poble del m贸n pateixi l鈥檕pressi贸 de cap estat. Aix貌 implica exigir, m茅s que el reconeixement del dret de l鈥檃utodeterminaci贸, el seu exercici constant. Una societat lliure de persones lliures es construeix sobre la base d鈥檜na autodeterminaci贸 constant, on individualment i col路lectivament decidim sobre tots aquells aspectes que formen part de la nostra vida: com produ茂m, com repartim els resultats d鈥檃questa producci贸, com ens organitzem comunit脿riament, com ens comuniquem, etc. Comporta una col路lectivitzaci贸 del dia a dia. (fes clic per seguir llegint)

Fuente: Cgtcostaponent.blogspot.com