November 27, 2020
De parte de Nodo50
1,067 puntos de vista

O nacionalismo galego mobil铆zase contra a causa xudicial da Operaci贸n Jaro, no marco da cal en poucos d铆as a Audiencia Nacional publicar谩 as sentencias 谩s que se enfrontar谩n os 12 militantes independentistas de Causa Galiza e Ceivar no caso de que sexan condenados. Sobre os procesados pesan acusaci贸ns de enaltecemento do terrorismo e pertenza a organizaci贸n criminal, polas que a Fiscal铆a espa帽ola solicita penas que suman 102 anos de prisi贸n.

Nun contexto de crecente tensi贸n pola sentencia que se aproxima, o nacionalismo galego v茅n de lanzar un manifesto de solidariedade pedindo a liberdade para os presos independentistas. Segundo destaca a comisi贸n creadora, o alegato contra o “tribunal pol铆tico de excepci贸n dese帽ado e motivado para a represi贸n pol铆tica” v茅n de ser asinado por “case 2.000 persoas de todo o estado”.

Entre os asinantes do manifesto figura unha “ampla representaci贸n de todo o abano pol铆tico nacionalista e independentista galego”. Segundo a plataforma, o texto conta xa co apoio de N茅stor Rego, Noa Presas, Montse Prado, Iria Carreira, Miguel Anxo Fern谩n Vello, Bieito Lobeira, 脕nxeles Cu帽a B贸veda, Francisco Rodr铆guez, Ant贸n S谩nchez, Xos茅 Manuel Beiras e a eurodeputada do BNG Ana Miranda. No eido cultural destacan as r煤bricas de Xos茅 Lu铆s M茅ndez Ferr铆n, Suso de Toro, Carlos Taibo, Xurxo Borraz谩s, Anxo Angueira, Xurxo Souto ou Mar铆a Xos茅 Silvar 鈥淪茅s鈥

O manifesto, explican, tam茅n “ten recollido o apoio e solidariedade de numerosas personalidades pol铆ticas e sindicais de f贸ra do pa铆s”. Entre estes contan cargos de EH-Bildu como Arnaldo Otegi, Bel Pozueta ou I帽aki Ruiz de Pinedo, e da CUP; representantes de formaci贸ns pol铆ticas xuven铆s de Asturies, Canarias e Castela; as铆 como intelectuais ou xornalistas como Ram贸n Grosfoguel e Ralf Streck.

Fuente: Galiciaconfidencial.com