October 13, 2020
De parte de CGT Catalunya

La candidatura de la CGT a les eleccions d鈥橝mbul脿ncies Egara al Camp de Tarragona, est脿 sent assetjada per l鈥檈mpresa i dels sindicats afins.

La feina feta fins ara per part de CGT incomoda i els posa nerviosos, perqu猫 saben que nosaltres no ens venem, ni tampoc devem favors a l鈥檈mpresa, i que direm i farem tot all貌 pel b茅 dels interessos de les persones treballadores, com la denuncia al Tribunal Superior de Just铆cia de Catalunya per falta de EPI鈥檚 durant la pand猫mia.

L鈥櫭簂tima acci贸 per part de l鈥檈mpresa, on se鈥檔s amena莽a si no retirem una imatge d鈥檜n cartell de propaganda per a les eleccions del 15 d鈥檕ctubre, amb l鈥檈xcusa que s鈥檜tilitza la imatge d鈥檜na dona com a objecte sexual.

Cartell de la pol猫mica

La Secretaria de G猫nere de CGT Catalunya avala aquest cartell i posa de manifest que aquesta imatge no t茅 car脿cter sexista, que d贸na protagonisme precisament a la dona. El que 茅s sexista 茅s pensar que aix貌 茅s un problema.

Tamb茅 ens acusen d鈥檃mena莽ar als membres de la mesa electoral, quan el que se鈥檒s va sol路licitar, 茅s el comunicat de la retirada de la imatge per escrit. Hem posat aquests fets i aquestes amenaces en mans dels nostres serveis jur铆dics.

No tolerarem que una empresa que no respecta els drets laborals de les persones treballadores, i que uns sindicats venuts als interessos de la patronal, ens posin traves i manipulin el proc茅s electoral.

Des de CGT ens presentem per eliminar totes les complicitats que hi ha entre l鈥檈mpresa i alguns sindicats. Per vetllar pels interessos de les treballadores i treballadors. Per denunciar totes les irregularitats que posen en perill el dia a dia de les companyes i companys, siguin o no afiliades.

NO ENS FARAN CALLAR, NO HO ACONSEGUIRAN

NO ENS VENEM, NO ENS RENDIM