March 5, 2021
De parte de La Haine
2,538 puntos de vista

Des de la Marea Blanca de Catalunya entenem com a leg铆times les reivindicacions de la Mesa Sindical de Sanitat de Catalunya, formada pels sindicats USOC, Infermeres de Catalunya, CGT Catalunya, CATAC-CTS-IAC, Coordinadora Obrera Sindical i PSI Lluitem, reivindicacions moltes d’elles compartides per la pr貌pia Marea Blanca de Catalunya Son les forces sindicals a qui correspon la convocat貌ria del leg铆tim dret de vaga, Entre les reivindicacions plantejades coincidim en la lluita per  un sistema sanitari p煤blic que garanteixi el dret a la salut de totes les persones i un servei p煤blic de qualitat i amb condicions dignes per a tots els treballadors i treballadores, reivindicacions que hem fixat com a prioritat del futur govern despr茅s de les eleccions del 14 F.

Per tant, recolzem la convocat貌ria de vaga pel proper 10 M aix铆 com les aturades parcials convocades pels dilluns i animem a la ciutadania a participar al costat dels treballadors i treballadores en les diferents mobilitzacions convocades

Som conscients de la gravetat de la situaci贸 social i ens agradaria que fossin el conjunt de les organitzacions i forces sindicals les que impulsessin una vaga general en la sanitat p煤blica, ja que nom茅s amb la participaci贸 fraternal de tots els treballadors i treballadores amb la ciutadania podrem aspirar a un sistema sanitari del que siguin exclosos  la precarietat laboral i l’obtenci贸 de beneficis privats a c脿rrec dels escassos recursos p煤blics .

Barcelona, 4 de mar莽 de 2021

Fuente: Lahaine.org