February 10, 2021
De parte de CGT CEB-IMEB Educacio
2,367 puntos de vista

Despr茅s de la concentraci贸 a la Pl. Sant Jaume, on ens v脿rem aplegar unes 150 bressoleres i gr脿cies a l’organitzaci贸 i la feina de les treballadores amb el suport de la CGT, escrivint al govern i als grups municipals, cercant adhesions al manifest i fent una gran campanya de comunicaci贸, comen莽a a haver-hi moviments a l’administraci贸.
La nostra reivindicaci贸 en contra d’una baixada de categoria a C1 ha arribat on calia i comencem a rebre propostes de reunions amb els responsables pol铆tics. Celebrem tamb茅 que altres sindicats donin suport a una reivindicaci贸 que la CGT va tenir clara i va lluitar des del principi de les negociacions, ara fa m茅s d’un any.
Per貌 l’administraci贸 no ha jugat net.
En primer lloc, el curs passat, van esperar a l’煤ltim moment per facilitar-nos el seu dictamen jur铆dic respecte el desenvolupament de la categoria B per part de l’ajuntament, tot i que ja el tenien des de feia temps. Aix铆 i tot, els serveis jur铆dics de la CGT van fer la feina i vam publicar un escrit on s’argumenta que l’ajuntament s铆 que pot desenvolupar la categoria B.
Per altra banda, en l’煤ltima reuni贸 del passat 26 de Novembre (vegeu el resum) l’administraci贸 ens informava que hi havia 70 persones amb una titulaci贸 obsoleta, i que aquesta corresponia a C1, i que si vol铆em seguir reclamant el que ens pertocava per llei (categoria B i A2) tingu茅ssim en compte que estar铆em deixant a fora aquestes treballadores.
Com a CGT no trobarem ni 猫tic ni legal el que se’ns proposava. Vam demanar repetidament a l’administraci贸 que ens especifiqu茅s concretament quina 茅s la titulaci贸 d’aquestes 70 persones, ja que no ens quadrava que hi hagu茅s interines amb titulacions obsoletes segons informacions que ens donaven algunes educadores
Divendres passat finalment ens van contestar i les nostres sospites eren certes, les 70 persones de qui ens varen parlar tenen la titulaci贸 FP2, una formaci贸 que equival a un CFGS d’educaci贸 infantil.
A continuaci贸 podeu trobar la normativa legal que ho confirma. (veure enlla莽)
I en el seg眉ent Document oficial del Ministeri d鈥橢ducaci贸, tamb茅 podeu veure b茅 les equival猫ncies d鈥橣P1 i FP2.
Trobareu titulacions en aquest  enlla莽 fent la recerca per 鈥渋nfancia鈥:
Ara, amb les cartes sobre la taula, esperem una reacci贸 i una nova proposta per part de rrhh de l’ajuntament. Per aix貌 no hem d’abaixar la gu脿rdia. Continuem construint juntes les properes accions, seguim recollint adhesions al manifest que ja han signat 80 escoles bressol, diferents AFAs, persones individuals, l’AFFAC i Rosa Sensat, seguim participant en les assemblees i als grups de treball.
Perqu猫 amb la for莽a de totes, podem guanyar. El 0-3 i tant que hi 茅s!
CGT CEB-IMEB
馃搸Propera assemblea:
馃搶Dimecres 10 de febrer. 18h
馃搸 Formulari d’adhesi贸 EBMs al manifest (signeu nom茅s les escoles que no ho heu fet)

Fuente: Cgtcebimeb.blogspot.com