March 12, 2021
De parte de Rojo Y Negro

Todos estes despedimentos (disciplinarios, aducindo baixo rendemento e mala fe contractual) est谩n fundamentados en embustes que nin tan sequera tratan de disimular. Pola experiencia acumulada, somos quen de aseverar que Atento vai reco帽ecer a improcedencia dos despidos, que parecen ser produto dun acordo con Movistar para reorganizar parte do Servizo Pymes a costa de emprego a铆nda m谩is precario. De certo, non 茅 que non haxa traballo: mentres que no centro da Coru帽a despiden a d煤as compa帽eiras, Atento oferta dez vacantes para unha campa帽a de Iberdrola na que poder铆a recolocar perfectamente as despedidas, se houbese boa vontade por parte da empresa.

Ademais, coincidindo cos despidos en Lleida, Atento sancionou a un delegado da CGT por defender 谩s traballadoras, co 煤nico fin de amedrentar a este sindicato e evitar que sigamos denunciando as afrontas, abusos e destruci贸n premeditada do emprego de Atento e Movistar, que amparadas polas leis laborais fan e desf谩n a golpe de talonario.

Ma帽谩 s谩bado, d铆a 13, a CGT ven a convocar unha concentraci贸n as 12 da ma帽谩 diante da tenda de Movistar da praza de Pontevedra para protestar polos infames despidos e esixir o cese da represi贸n sindical e laboral.

Fuente: Rojoynegro.info