August 1, 2022
De parte de CGT Barcelona

Concentracions el 2 d鈥檃gost al C/LLACUNA 161,  de 08:30 a 09:30h, de 14:30 a 15:30h i de 17:00h a 17:30h

Les seccions sindicals ens trobem reclamant millores laborals constantment, batallant per mantenir el que aconseguim en cada canvi d鈥檈mpresa. Les nostres condicions les marca el pen贸s VII Conveni de la Depend猫ncia (obsolet i carca, amb salaris de poc m茅s del SMI, categories professionals no contemplades, pobresa en permisos, hores anuals exagerades, beneficis socials quasi inexistents, 鈥) i els plecs que fan les Administracions P煤bliques per a les licitacions ( no es mullen per incloure millores socials, no fan gaireb茅 r茅s per superar el conveni).

Ara, per matxacar encara m茅s a la plantilla, la direcci贸 de Televida, empresa privada que gestiona el servei p煤blic de Teleassist猫ncia a l鈥橝juntament i la Diputaci贸 de Barcelona, NO PAGA l鈥橝UGMENT del 6,5% DESDE GENER 2022 QUE MARCA EL CONVENI. Ens nega el dret, ret茅 el que 茅s nostre provocant r脿bia i indignaci贸 que es suma a les altres reivindicacions que fa anys que denunciem.

Ja n鈥檋i ha prou d鈥檃busos! La majoria de sous de Teleassist猫ncia no arriben a 1.000鈥偓 en net. Ens estan precaritzant encara m茅s!

La secci贸 de CGT convoquem, donant suport als Comit猫s d鈥橝juntament, Diputaci贸 i Vincles.

PUJADA DEL 6,5% JA! PROU DE PRENDRE鈥橬S EL PEL !

Fuente: Cgtbarcelona.org