November 26, 2020
De parte de CNT-AIT Vinalopo Mitja

El Fragua social 茅s l鈥櫭瞨gan d鈥檈xpressi贸 de la Regional de Llevant de la CNT-AIT.

Va n脿ixer a l鈥檈stiu del 1936 i des d鈥檃leshores ha patit la mateixa sort que l鈥檕rganitzaci贸 a la qual representa: la repressi贸, la clandestinitat, la pres贸, l鈥檈xili鈥 A l鈥檈stiu del 2016, amb un gran esfor莽, la milit脿ncia anarcosindical de Llevant va traure de nou la publicaci贸 al carrer perqu猫 fera la funci贸 que cal esperar d鈥檜n peri貌dic anarquista: orientar la societat i formar-la per assolir l鈥檌deal d鈥檜na societat sense classes socials, sense explotaci贸 i sense difer猫ncies de cap tipus entre 茅ssers humans.

Des de la CNT-AIT Vinalop贸 Mitj脿 hem organitzat una festa al Pub Musik de Petrer amb l鈥檕bjectiu de recaudar diners per finan莽ar el Fragua Social.

Fem una crida a totes aquelles persones que consideren necessari aquest tipus de publicacions per tal que vingen el proper dissabte 7 de desembre, a partir de les 22 hores, al pub Musik de Petrer (Avinguda Joaqu铆n Poveda, 15) i donen suport amb un donatiu de 3 euros.

A canvi, s鈥檕ferir脿 un concert amb els grups Manual i Mensajeros del Horror.

Recordeu, la premsa anarquista 茅s una arma contra el feixisme

Fuente: Cntaitvinalopomitja.wordpress.com