November 26, 2020
De parte de CNT-AIT Vinalopo Mitja
461 puntos de vista

El Fragua social és l’òrgan d’expressió de la Regional de Llevant de la CNT-AIT.

Va nàixer a l’estiu del 1936 i des d’aleshores ha patit la mateixa sort que l’organització a la qual representa: la repressió, la clandestinitat, la presó, l’exili… A l’estiu del 2016, amb un gran esforç, la militància anarcosindical de Llevant va traure de nou la publicació al carrer perquè fera la funció que cal esperar d’un periòdic anarquista: orientar la societat i formar-la per assolir l’ideal d’una societat sense classes socials, sense explotació i sense diferències de cap tipus entre éssers humans.

Des de la CNT-AIT Vinalopó Mitjà hem organitzat una festa al Pub Musik de Petrer amb l’objectiu de recaudar diners per finançar el Fragua Social.

Fem una crida a totes aquelles persones que consideren necessari aquest tipus de publicacions per tal que vingen el proper dissabte 7 de desembre, a partir de les 22 hores, al pub Musik de Petrer (Avinguda Joaquín Poveda, 15) i donen suport amb un donatiu de 3 euros.

A canvi, s’oferirà un concert amb els grups Manual i Mensajeros del Horror.

Recordeu, la premsa anarquista és una arma contra el feixisme




Fuente: Cntaitvinalopomitja.wordpress.com