June 23, 2021
De parte de La Haine

23/06/2021 :: Barcelona, Anti Patriarcado
x Crida LGBTI, Sororitrans i Sinver

Aquest dimecres 23 de juny, Rin Puermo (Sororitrans) i Alejandro Mendoza (Sinver) han presentat la manifestaci贸 en roda de premsa, acompanyades de les entitats adherides a la manifestaci贸 (hovolemtot.org/adhesions). Han expressat els seg眉ents elements:

• Crida LGBTI, Sororitrans i Sinver convoquem la 45a manifestaci贸 per l鈥檃lliberament sexual i de g猫nere a Barcelona. Continuem la manifestaci贸 hist貌rica que es convoca des de l鈥檃ny 1977, la primera dels Pa茂sos Catalans, i enguany es recupera la festa popular posterior de pla莽a Universitat.
  • Enguany la manifestaci贸 porta el lema 鈥淗o volem tot: 45 anys d鈥檃lliberament i poder popular鈥. Tindr脿 l鈥檋orari i el recorregut habituals: s鈥檋a convocat a les 18:30 i recorrer脿 pla莽a Universitat, Pelai, la Rambla, Ferran i pla莽a Sant Jaume.
  • La manifestaci贸 compta amb quatre blocs i quatre manifestos vinculats a quatre emerg猫ncies socials que pateix el col路lectiu: feminisme, antiracisme, treball i habitatge. Considerem que que compartim una lluita comuna pels drets socials i que cal organitzar-se col路lectivament, per aix貌 la manifestac贸 compta amb les adhesions de moviments socials dels quatre 脿mbits: Sindicat de Llogateres, SOS Racisme, Unitat Contra el Feixisme i el Racisme, CGT, IAC, COS o col路lectius feministes.
  • Davant del q眉estionament dels drets de les persones trans, hem de situar tamb茅 al centre de la manifestaci贸 reivindicacions com l鈥檃utodeterminaci贸 de g猫nere i la sobirania corporal de totes les persones. El col路lectiu trans pateix una especial precarietat i discriminaci贸, amb un 80% de desocupaci贸, importants dificultats per accedir a l鈥檋abitatge o viol猫ncies m猫diques.

Fuente: Ppcc.lahaine.org