February 19, 2021
De parte de CNT-AIT Vinalopo Mitja
761 puntos de vista
Ley Mordaza":Infracciones y sanciones.

El prìoxim dimecres 3 de febrer han d’anar a declarar als jutjats d’Elda 2 joves acusats d’haver acudit a una concentració per la llibertat d’expressió i en solidaritat del raper Pablo Hásel.

S’els fa responsables d’haver cridat a la concentració coses com:

«¡Los borbones son unos ladrones!», «¡La policia tortura i assasina!», «¡ Estat terrorista, Estat feixista».

Sembla evident que aquests actes repressius per part de la policia i l’aparell judicial ens donen la raó quan diem que aquest és un Estat feixista, i aquesta Constitució no és més que una farsa al servei dels interessos de la burguesia i el capital.

Ens han comunicat que el próxim 3 de febrer hi haurà una concentració, per donar suport als joves, davant els jutjats d’Elda, a les 11:30.

Des d’ací fem una crida a la solidaritat. Nosaltres acudirem a la concentració amb mascaretes i amb distància de seguretat, però també amb la convicció que davant aquests actes repressius no ens podem quedar callats.




Fuente: Cntaitvinalopomitja.wordpress.com