February 25, 2021
De parte de CGT De Galicia

Concentraci贸ns en Galicia 27 de febreiro.

CGT- de Galicia fai un chamamento a todas as organizaci贸ns, colectivos e entidades do movemento social reivindicativo e ao conxunto da sociedade galega para que acudan e participen, en r茅xime de autoconvocatoriapara todos aqueles que sentan concernidos, das concentraci贸ns en defensa da Sanidade P煤blica, que ter谩 lugar o s谩bado, 27 de febreiro, coincidente coas mobilizaci贸ns que ter谩n lugar ese mesmo d铆a e co mesmo motivo en decenas de localidades de toda Espa帽a, respondendo o chamamento realizado pola Coordinadora Antiprivatizaci贸nda Sanidade ( CAS).

鈥淎 un ano do inicio da pandemia 鈥 atop谩monos de novo co sistema sanitario ao bordo do colapso en moitos territorios, o que implicar谩 mortes evitables, que como sempre afectar谩n m谩is 谩 clase traballadora e aos sectores exclu铆dos鈥 脡 hora de esquecer diferenzas e loitar todos unidos contra a destruci贸n programada do Sistema Nacional de Sa煤de e esixir a derrogaci贸n das leis privatizadoras.

En cumprimento destes obxectivos, son lemas sinalados da convocatoria en Defensa da Sanidade P煤blica:

• Derrogaci贸n da Lei 15/97 e do artigo 90 da Lei Xeral de Sanidade. Nunca m谩is mortes evitables, nunca m谩is privatizaci贸ns, nin mercantilizaci贸n da sa煤de.
  • Fin da precariedade laboral en todo o 谩mbito sanitario e dun sistema de contrataci贸n fraudulento e en abuso de lei
  • Aumento de persoais e servizos sanitarios, que garantan permanentemente a atenci贸n a todos os pacientes e, nestes momentos, afrontar adecuadamente a Covid19 con protecci贸n preventiva da sa煤de do persoal sanitario e usuarios.
  • Xesti贸n da sanidade p煤blica con criterios sanitarios de atenci贸n aos pacientes e de prevenci贸n e non con criterios mercant铆s ou de recortes orzamentarios.
  • Reforzamento, impulso e incremento orzamentario da Atenci贸n primaria, centrada na sa煤de.
  • Por unha industria sanitaria, farmac茅utica e investigaci贸n bio-sanitaria p煤blicas
  • Sanidade para todas as persoas, independentemente da situaci贸n administrativa
  • Coidados dos nosos maiores con dignidade e atenci贸n adecuada 谩s s煤as necesidades. 鈥 Por un sistema sanitario centrado nos determinantes sociais da sa煤de e a enfermidade, universal, gratu铆to e de calidade no momento da prestaci贸n.
  • Non 谩s privatizaci贸ns aceleradas das partes rendibles dos sistemas sanitarios, 谩 concesi贸n a empresas privadas de servizos p煤blicos do 谩mbito sanitario ou a implantaci贸n cada vez maior de mecanismos da empresa privada, baseada no 谩nimo de lucro, nos sistemas estatais, o que xera deterioraci贸n da calidade asistencial e incremento dos custos鈥.

Pois 茅 esta unha cuesti贸n que afecta a todas as persoas.

Defendamos a sanidade p煤blica, participemos nas concentraci贸ns do 27 de febreiro.

Concentraci贸ns as 12 horas en:

A Coru帽a, Obelisco

Pontevedra, Praza da Peregrina