February 14, 2022
De parte de CGT-LKN Nafarroa

Lagun agurgarri hori,

Mezu honen bidez, joan den azaroan Iruñean egin zen “Hitzorduak” jardunaldian jasotako ekarpen nagusiak biltzen dituen dokumentua partekatzen dugu.

Mahai-inguru hartan Carmen Izalek, Begoña Zabalak eta Enrique Abadek parte hartu zuten, eta Joseba Santamaria kazetariak moderatu zuen.

Oro har, gure ustez, Nafarroako Foru Erkidegoaren osaera soziopolitikoak berezko dituen zailtasunak gorabehera, indarkeria-zikloaren ondorioak konpontzeko prozesuak aurrera egin du, baina argi dago oraindik konpondu gabeko alderdi garrantzitsuak daudela. Hainbat urtez blokeo ugari izan ondoren, 2016az geroztik urrats erabakigarriak ematen ari dira, gaur egungo eszenatokira ekarri gaituztenak.

2021. urteak aukera horiek sendotu ditu eta 2022rako aukera interesgarriak ireki ditu.

Guztiok (gizarte zibilak, erakundeek eta alderdi politikoek) dugu zeregin garrantzitsua bizikidetza demokratikoa eraikitzeko.

Agur bero bat,

FORO SOZIAL IRAUNKORRA NAFARROAN

Estimada/o amiga/o,

Compartimos el documento que recoge las principales aportaciones recibidas en la jornada “Hitzorduak” que, por tercer año consecutivo, se celebró en Iruñea el pasado mes de noviembre.

En aquella mesa redonda participaron Carmen Izal, Begoña Zabala y Enrique Abad, y fue moderada por el periodista Joseba San

Fuente: Cgt-lkn.org