September 18, 2021
De parte de CNT-AIT

Membres del sindicat s鈥檋an concentrat davant les oficines de la Seguretat Social de Reus per demanar m茅s presencialitat en els seus tr脿mits.

L鈥橢duard fa m茅s d鈥檜n any que es troba de baixa per un greu problema ossi la columna i que, segons els metges, nom茅s es pot solucionar operant. Ara, el Tribunal M猫dic de la Seguretat Social li ha donat l鈥檃lta i l鈥檕bliga anar a treballar, tot i que est脿 pendent de la intervenci贸 i sense que cap metge l鈥檋agi revisat presencialment. Segons el sindicat CNT AIT Tarragona, el cas de l鈥橢duard no 茅s l鈥櫭簄ic i per aix貌 s鈥檋an concentrat davant de la Seguretat Social de Reus per exigir un Tribunal M猫dic que es basi en criteris de salut.

Des del sindicat asseguren que abans de la pand猫mia ja se鈥檔 coneixien casos, per貌 des de la covid s鈥檋a redu茂t la presencialitat a molts espais de l鈥檃dministraci贸, fet que segons diuen, ha agreujat la situaci贸.

Des de la CNT AIT asseguren que continuaran les accions reivindicatives i tenen previst convocar una concentraci贸 a Tarragona el proper mes d鈥檕ctubre.

Fuente ReusTV:

Fuente: Cnt-ait.org