July 26, 2021
De parte de Nodo50

Espainiar polizia oldartu da Mugak Zabalduz karabanaren kontra

Espainiar poliziak Santa Cruz de Tenerifera heldu berri zen Mugak Zabalduz karabanako kideak jo, identifikatu eta erretenitu ditu manifestazioa espainiar Gobernuko Delegaritza aurrean geratu denean. Mugak Zabalduz 2021 (Caravana Abriendo Fronteras eta Carovane Migrante), Santa Cruz de Tenerifen gaur antolatutako manifestazioaren testuinguruan, Espainiar Gobernuko Delegaritzan nekropolitikaren arduradun politikoen aurka egiten ari zen salaketa-ekitaldi baketsu bati indarrez erantzun dio espainiar poliziak. Tentsio uneak bizi izan dira, eta ekintzan parte hartzen ari ziren kide batzuk jotzeaz gainera, beste bat erretenitu eta identifikatu dute delegaritzan ziren poliziek. Orduan, karabanako kide guztiek lurrean eseri eta erretenituriko pertsona askatu arte ez joateko asmoa adierazi dute; hortik minutu batzutara askatu dute, eta karabanak protestarekin jarraitu du.

Santa Cruz de Tenerife, 2021eko uztailaren 21ean

La polic铆a espa帽ola arremete contra la caravana Abriendo Fronteras

La polic铆a espa帽ola ha golpeado, identificado y retenido a integrantes de la caravana Mugak Zabalduz, que acababa de llegar a Santa Cruz de Tenerife, cuando la manifestaci贸n convocada esta ma帽ana ha parado frente a la Delegaci贸n del Gobierno espa帽ol. La polic铆a espa帽ola ha respondido con fuerza a un acto pac铆fico de denuncia contra los responsables pol铆ticos de la necropol铆tica en la Delegaci贸n del Gobierno espa帽ol en el contexto de la manifestaci贸n organizada hoy en Santa Cruz de Tenerife, Caravana Abriendo Fronteras y Carovane Migranti. Se han vivido momentos de tensi贸n y adem谩s de golpear a algunas personas que participaban en la acci贸n, los polic铆as que estaban en la delegaci贸n han retenido e identificado a otra. En ese momento, las personas de la caravana se han sentado en el suelo y han manifestado su intenci贸n de no irse hasta que se liberara a la persona retenida, que ha sido liberada de ah铆 a unos minutos, y la caravana ha continuado con la protesta.

Santa Cruz de Tenerife, 21 de julio de 2021

Fuente: Zabaldi.org