March 8, 2022
De parte de La Haine
08/03/2022 :: Nacionales PP.Catalans, Anti Patriarcado
x CGT Catalunya

Des de les 00:00h d鈥檃vui 8 de mar莽, dia de la dona treballadora, est脿 en marxa la vaga general feminista a tot Catalunya. Aquest any nom茅s la CGT de Catalunya ha respost positivament a la crida que va fer el moviment feminista catal脿 a tots els sindicats de Catalunya per a la realitzaci贸 d鈥檜na vaga general.

Com a tercer sindicat en afiliaci贸 hem posat la nostra maquin脿ria per difondre, encartellar, fer actes a les diferents comarques per貌 especialment per informar dins els centres de treball d鈥檃questa vaga i els seus motius. Introduint el debat dins les empreses per tal d鈥檃judar tot el que puguem en incrementar la conscienciaci贸 davant la xacra masclista i patriarcal.

Esperem que la vaga tingui una afectaci贸 irregular, sent m茅s concentrada en alguns espais que altres, per貌 tenint clar que un dels seus objectius ja estar脿 plenament assolit al permetre que la pres猫ncia al carrer, protestes i actitud reivindicativa sigui continua durant tot el dia.

En aquest sentit, un piquet del sindicat sortir脿 a Barcelona a les 9:00 des de Jardinets de Gr脿cia fins pla莽a Sant Jaume assenyalant diverses entitats que destaquin per trepitjar els drets de les dones.

Des de la CGT de Catalunya fem una crida a la participaci贸 a la vaga, manifestacions i mobilitzacions de tot el dia. Cal tenir ben present que cal pressionar a governs i patronals per貌 tamb茅 revisar les actituds masclistes tan 脿mpliament esteses per tota la poblaci贸, comen莽ant per nosaltres.

La lluita contra l鈥檈xplotaci贸 patriarcal 茅s indestriable de la lluita contra l鈥檈xplotaci贸 de classe.

Visca la dona treballadora! Visca la lluita feminista!

Fuente: Ppcc.lahaine.org