October 13, 2020
De parte de CGT-Balears
2,102 puntos de vista
La Cimera anual de les Nacions Unides contra el Canvi Clim脿tic est脿 prevista a Madrid del 2 al 13 de desembre.
Paral路lelament s鈥檈st脿 organitzant tamb茅 una contra cimera sota el t铆tol Cimera Social Pel Canvi Clim脿tic

Des de l鈥橝lian莽a pel Clima feim una crida als moviments socials i a la societat en general per a que, des de Mallorca, ens animem a participar de la Manifestaci贸 que es far脿 a Madrid, el 6 de desembre de 2019, a les 18h del capvespre des d鈥橝tocha fins a Nuevos Ministerios per protestar contra la inacci贸 pol铆tica real davant de la crisi clim脿tica, coincidint amb la celebraci贸 a Madrid de la Cimera Anual de Nacions Unides sobre Canvi Clim脿tic (COP25).

Per a fer pressi贸 als governs, i posar en evid猫ncia la seva hipocresia i frac脿s per abordar la urg猫ncia de la crisi i emerg猫ncia clim脿tica i treballar per la just铆cia clim脿tica, s鈥檋a organitzat tamb茅 a Madrid una contra-cimera sota el nom de Cimera Social pel Clima. Es tracta d鈥檜na iniciativa d鈥櫭爉bit internacional en la que participen nombroses organitzacions i plataformes: Friday For Future, Extinction Rebellion, Greenpace, Ecologistas en Acci贸n, Coordinadora de las ONG, Campa帽a contra los TCI, Alianza por la Emergencia Clim谩tica (en la que participa CGT) y Alianza por el Clima. Aprofitam tamb茅 per manifestar tot el nostre suport als moviments socials i societat de Xile, on s鈥檋avia de fer aquesta Cimera, per貌 que ha estat finalment descartat per l鈥檈sclat social contra la injust铆cia explotadora i colonial del capitalisme m茅s ferotge.

Sense just铆cia social, la sostenibilitat del planeta 茅s impossible i per aix貌 feim una crida a totes les persones activistes a participar d鈥檃questa lluita: sindicalistes, feministes, camperols, ecologistes, antifeixista, antiracistes, antimilitaristes… cal ser-hi tots per convertir la Cimera Social pel Clima en una eina potent d鈥檕posici贸, rebel路li贸 i de propostes alternatives, per acabar amb aquest sistema criminal i opressor.

S鈥檕rganitzaran busos en coordinaci贸 amb el grup d鈥橢xtinci贸 o Rebel路li贸 de Barcelona.

Si tens inter猫s en assistir-hi, escriu a : Aquesta adre莽a de correu-e est脿 protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. i ens posarem en contacte amb tu per organitzar-nos.

PER LA JUST脥CIA CLIM脌TICA

VINE, PARTICIPA I DIF脫N!