September 21, 2022
De parte de CGT De Galicia

#upm-buttons img { border-radius: 3px; box-shadow: 0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2); }

A CGT da Coru帽a apoia a manifestaci贸n que se celebrar谩 o pr贸ximo domingo, d铆a 25, 谩s 12:00 e que sair谩 da Delegaci贸n do Goberno da Coru帽a.

F脫RA AUTOXENERADORES, F脫RA DEPREDACI脫N, F脫RA ENGANOS

DAS MULTINACIONAIS DA ENERX脥A

Desde a CGT un铆monos 谩 reivindicaci贸n contra da depredaci贸n enerx茅tica e a favor da xesti贸n directa, social, racional e solidaria do territorio, en lugar do pelotazo e do negocio, que xa sabemos para quen ser谩.

Ante a necesidade de abastecernos de enerx铆a, a soluci贸n non pode ser encher todos os cumes de aeroxeradores, e os campos e os vales de cables, a茅reos ou enterrados, que en moitos casos estragan superficie de produci贸n de alimentos, non indo por bordos de cami帽os e estradas, sen贸n ocupando moito m谩is espazo do que nos poida parecer a primeira vista.

A soluci贸n, tampouco pode ser, que as el茅ctricas se fagan coa propiedade do territorio.

A soluci贸n tampouco pode ser o neofeudalismo das multinacionais el茅ctricas, coas s煤as esaxeradas esixencias dos aeroxeradores e os seus poligonais, que someten todo o que quede nas s煤as novas fronteiras trazadas polo capital e o seu sistema de dominaci贸n: casas, veci帽os, granxas, todo, sometido 谩 multinacional.

As nosas soluci贸ns pasan por un consumo enerx茅tico de proximidade, por reducir o consumo ao necesario para manter unha calidade de vida aceptable, sen malgastar. As nosas soluci贸ns pasan por racionalizar e concienciar para un uso responsable da enerx铆a.

As nosas soluci贸ns pasan por adaptar o urbanismo 谩 dispo帽ibilidade enerx茅tica, e non urbanizar coma se a produci贸n de enerx铆a non tivera as s煤as propias consecuencias dani帽as, e pola autoorganizaci贸n, tendo o control do que necesitamos para vivir, sen expropiarnos o colectivo para beneficios millonarios das c煤pulas das el茅ctricas e os seus salarios desorbitados.

Comit茅 Local da Coru帽a da CGT

Comparte esta entrada …