April 29, 2022
De parte de CGT De Galicia

#upm-buttons img { border-radius: 3px; box-shadow: 0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.2); }

Este Primeiro de Maio, D铆a do Traballo, a CGT da Coru帽a convoca manifestaci贸n que sair谩 da praza de Pontevedra da Coru帽a 谩s 12:30 horas. O acto ser谩 unitario conxuntamente coas organizaci贸n sindicais CUT e SE (Sindicato da Elevaci贸n).

MANIFESTO UNITARIO

Nin nos far谩n crer, nin nos far谩n calar

O que se promet铆a como a soluci贸n aos problemas da clase traballadora non supuxo m谩is que un novo e enorme fracaso; a nova reforma sup贸n a definitiva lexitimaci贸n e consagraci贸n, por parte do autoproclamado goberno m谩is progresista da historia, daqueles aspectos m谩is lesivos que xa se avanzaron nas reformas laborais de 2010 (goberno Zapatero) e de 2012 (goberno Rajoy).

Entre outras cuesti贸ns, mant茅帽ense os mecanismos que facilitaban os despedimentos (non se recuperan indemnizaci贸ns nin os salarios de tramitaci贸n), quedan as raz贸ns intanxibles das previsi贸ns econ贸micas (perdas previstas ou futuras) para poder levar a cabo despedimentos colectivos, ou a non intervenci贸n da autoridade laboral nos ERE.

Dos convenios de empresa, unicamente gar谩ntese a igualdade salarial, pero non o demais. E en materia de subcontrataci贸n, vai haber que loitala nos xulgados sen d煤bida, xa que non se d谩 unha soluci贸n clara a quen realiza igual traballo pero non reciben igual salario.

Mentres tanto, o custo da vida segue encarec茅ndose a toda velocidade, sen que as rendas da clase traballadora crezan ao mesmo ritmo. Nuns casos, coa complicidade activa dos sindicatos maioritarios. Noutros, por culpa dunha estudada pasividade por parte de quen goberna. Bens de primeira necesidade alcanzan o seu prezo r茅cord un mes tras outro. Nin os salarios nin as rendas b谩sicas te帽en unha actualizaci贸n que se equipare ao encarecemento do custo da vida. En todas as frontes podemos observar o mesmo: pensi贸ns que non se revalorizan, convenios que quedan conxelados鈥

Agora, ademais, cando apenas empezamos a pagar as consecuencias da crise do Covid 19, avec铆帽anse as da guerra de Ucra铆na. O sistema capitalista xa puxo a funcionar a s煤a maquinaria para que de novo sexamos as traballadoras e traballadores quen asuma os sacrificios e vano a facer como sempre, coa complicidade dos sindicatos maioritarios, que sen d煤bida vannos vender unha vez m谩is, como xa o fixeron anteriormente, co mal chamado Pacto de Rendas.

A estas organizaci贸ns que estamos aqu铆 neste Primeiro de Maio nin as far谩n crer nin as far谩n calar, por m谩is operaci贸ns propagand铆sticas que leven a cabo quen promet铆a asaltar os ceos. As conquistas sociais cons茅guense na r煤a e non nas urnas. As verdadeiras conquistas sociais, as que supo帽en unha verdadeira transformaci贸n, xamais xurdiron dun pacto entre oligarqu铆as e elites por moi modernas que aparenten ser.

Por iso, declaramos aqu铆 e agora, Primeiro de Maio, que nos van ter fronte eles e os seus plans de asoballamento da clase obreira; declaramos que, se outros van ser compracentes co capital e os seus axentes instalados no poder, n贸s estaremos dispostos e dispostas 谩 loita, porque a clase obreira 茅 a xeradora da riqueza social e non se conforma coas migallas.

Pola xustiza social

Viva a clase obreira