June 13, 2021
De parte de Nodo50

Encap莽alada per una pancarta amb el lema “Protegim el Delta. Ni Are Sud ni ampliaci贸 de l’aeroport”, els manifestants han llan莽at consignes contra l’ampliaci贸 de l’aeroport per entendre que danya severament el Delta del Llobregat, espai natural protegit i un dels aiguamolls m茅s importants d’Europa, segons la UE, aix铆 com la llacuna de la Ricarda, d’alt valor mediambiental i arquitect貌nic.

La marxa estava organitzada per les entitats ecologistes i ve茂nals Zero Port, Ni un pam de terra, Ecologistes en Acci贸 i Sos Baix Llobregat amb el suport d鈥橴ni贸 de Pagesos, agricultors que veuen amena莽ades les seves terres de cultiu i que critiquen el projecte per entendre que no ajuda a combatre el canvi clim脿tic.

Moltes persones que participaven en la manifestaci贸 portaven carxofes florides, com a s铆mbol de la protesta contra uns projectes que destru茂rien grans extensions de s貌l agr铆cola i d鈥檈spais naturals. Per aix貌 alg煤 en va dir la revoluci贸 de les carxofes.

Fuente: Llibertat.cat