September 21, 2021
De parte de CNT-AIT Levante
1,081 puntos de vista

Des del comen莽ament del nou curs escolar l鈥橝juntament de Pedreguer est脿 implementant algunes de les millores que feia temps li exig铆em des del sindicat CNT-AIT. Des de que el servei es va re-municipalitzar la Brigada de Neteja d鈥橢dificis Municipals havia patit i suportat tota classe d鈥檌rregularitats. Horaris sense cap l貌gica que imped铆en totalment la m茅s m铆nima conciliaci贸 amb la vida no ja familiar si no amb la vida en general; una falta de control horari generalitzat que a sobre l鈥橝juntament va utilitzar per perpetrar un expedient disciplinari a una companya del sindicat que v脿rem desmontar deixant-lo en res i vegent-se obligat el consistori a deixar que caducara i tornara a ser el paper mullat que sempre va ser; ordres fora de to, fora d鈥檋orari i per grups de watsap particulars; modificacio de les condicions de treball sense cap negociaci贸 i fent-les firmar d鈥檜na en una quan es tractava d鈥檜na modificaci贸 substancial i col鈥ectiva鈥

Ens trob脿vem davant d鈥檜na falta total de respecte de l鈥檈mpresa cap a la Brigada al complet. Davant tot a莽貌 la CNT-AIT no ha parat de demanar sense descans que s鈥檃complisca, com a m铆nim, la llei i hem demanat per escrit un m铆nim de nou voltes i en reunions amb regidor i alcalde que s鈥檃compliren les condicions de treball que marca la llei i que es tractara a les netejadores amb la m脿xima consideraci贸 com a empleades p煤bliques que s贸n.

En la reuni贸 on es va presentar aquest la Taula Reivindicativa de la Brigada de Neteja l鈥檃lcaldia prengu茅 nota i va dir que hi havia coses interessants. I sembla que eixes coses interessants, despr茅s de molta acci贸 sindical cenetista i l鈥檃bsoluta apatia d鈥檃ltres, van implementant-se.

Des de primers de setembre s鈥檋a entregat a les netejadores un nou quadrant amb molta m茅s estabilitat hor脿ria i que permet una conciliaci贸 real amb la vida (familiar o del tipus que siga) tal com ocorre amb la resta del personal municipal. Tamb茅 s鈥檋a concretat una altra exig猫ncia de CNT-AIT com era integrar les netejadores en un grup 鈥渙ficial鈥 de watsap. Encara queden molts assumptes pendents i no deixarem de lluitar fins que la Brigada de Neteja dels Edificis Municipals puga gaudir de tots els drets contemplats en el conveni col鈥ectiu de l鈥橝juntament i en el decret de condicions de treball de la Generalitat.

SOLIDARITAT

SUPORT MUTU

ACCI脫 DIRECTA

ANARCOSINDICALISME

Secci贸 sindical de CNT-AIT Ajuntament de Pedreguer.

SOV de la CNT-AIT de la Marina Alta.

Fuente: Levantecntait.wordpress.com