May 12, 2021
De parte de Nodo50

Ac贸rdase na C谩mara unha declaraci贸n institucional que pide o retorno das persoas e comunidades 谩s terras e casas das que foron expulsadas nun momento en que se vive unha escalada da represi贸n, inclu铆da a represi贸n contra o persoal sanitario do Crecente Vermello cando tenta asistir persoas feridas no bairro de Sheikh Jarrah.

O Parlamento de Galiza emitiu hoxe unha declaraci贸n institucional de apoio o pobo palestino e os seus dereitos diante das continuada agresi贸n que est谩 a sufrir por parte do Estado de Israel e que vive unha escalada estes d铆as. Os tres grupos representados na C谩mara galega responden as铆 a unha iniciativa presentada polo colectivo PALESTINA.GAL e pola que o Parlamento de Galicia reclama da comunidade internacional que esixa a Israel, entre outras cuesti贸ns, o cumprimento das resoluci贸ns das Naci贸ns Unidas, o respecto absoluto dos dereitos humanos de palestinas e palestinos, e o respecto absoluto dos dereitos colectivos do pobo palestino.

Na declaraci贸n, que foi lida polo Presidente do Parlamento pouco antes da unha da tarde, os parlamentarios manifestan un firme compromiso cos dereitos inalien谩beis da persoa, coa liberdade e co m谩is pleno respecto 谩 dignidade humana鈥, e reclaman do Estado de Israel que reco帽eza 鈥o dereito ao retorno das persoas e comunidades 谩s terras e casas de que foron expulsadas.

A declaraci贸n rematou cun compromiso para que o Parlamento de Galicia non escatime esforzos en contribu铆r desde Galiza a constru铆r unha orde internacional xusta co respaldo da legalidade internacional, un mundo en que a forza fique sempre sometida ao dereito.

Pallasos en Rebeld铆a e Palestina.Gal instalar谩n o Check Point Clown en Compostela

A plataforma PALESTINA.GAL celebrar谩 pasado ma帽谩, d铆a 14, en Compostela o Check Point Clown, un acto reivindicativo no que tomar谩n parte o mago Dani Garc铆a e o pallaso Jano sen Medidas, e participar谩n representantes da comunidade palestina no pa铆s. O acto ter谩 lugar na r煤a San Pedro a partir das sete da tarde.

Fuente: Esculca.gal