November 25, 2021
De parte de Nodo50

Evitar informar de episodios de violencia machista ou discriminaci贸n sen perspectiva de x茅nero. Ese ser铆a o obxectivo da gu铆a de boas pr谩ctias para comunicar correctamente sobre esta tem谩tica que a plataforma Xornalistas Galegas v茅n de achegar aos principais medios de comunicaci贸n de Galicia. A campa帽a, apuntan dende a organizaci贸n, v茅n acompa帽ada do cancelo #25NtodosOsD铆as para impulsar unha informaci贸n “rigorosa, respectuosa e con perspectiva de x茅nero” m谩is al谩 do 25 de novembro

A achega, que v茅n dada polo gallo do do D铆a Internacional da Eliminaci贸n da Violencia contras as Mulleres, incl煤e unha serie de consellos, boas e malas pr谩cticas para contribu铆r a que as e os profesionais do xornalismo galego “poidan comunicar correctamente sobre violencia de x茅nero”. O colectivo incide na necesidade de incorporar a perspectiva de x茅nero en todos os medios, tanto en prensa escrita como en radio e televisi贸n, e tanto nos contidos informativos como de entretemento.

Entre as propostas de mellora est谩 o feito de “desterrar a descrici贸n da violencia de x茅nero como un ‘suceso’ ou ‘crime paixonal'”, 谩 parte omitir datos que dende a organizaci贸n ven  “innecesarios, persoais, sensacionalistas ou morbosos” e que “non aportan informativamente”. Todo de cara a “fuxir da banalizaci贸n da prostituci贸n, buscar sempre voces expertas ou evitar a utilizaci贸n da veci帽anza como fonte informativa”.

O documento anima tam茅n 谩s persoas profesionais dos medios de comunicaci贸n a formarse en perspectiva de x茅nero, apostar pola linguaxe inclusiva ou promover unha comunicaci贸n m谩is responsable coa violencia machista no seu posto de traballo. A iniciativa, 谩 que se une a camapa帽 en redes, busca concienciar a profesionais da comunicaci贸n, mais tam茅n 谩s persoas responsables dos medios p煤blicos e privados para que, por un lado, non se repitan pr谩cticas moi graves cometidas este ano e, por outro, se fomenten e reproduzan outras exemplares.

Fuente: Galiciaconfidencial.com