March 15, 2021
De parte de CGT CEB-IMEB Educacio

Des de l’inici de les negociacions sobre la convocat貌ria d’oposicions de les educadores d’escola bressol com a CGT vam deixar molt clara la nostra postura. NO acceptem una BAIXADA DE CATEGORIA, la C1 NO ENS PERTOCA!

Malgrat que durant tot el temps que portem de “negociacions” l’Administraci贸 no ens ho ha posat f脿cil, no hem defallit i hem seguit treballant per trobar una soluci贸 a aquest gran problema legislatiu amb el qual hem topat.

Com a CGT hem estat al costat de les treballadores des del principi i en tot moment hem recolzat el que es decidia en assemblea. Hem treballat plegades, i juntes hem engegat una campanya de comunicaci贸 de la qual estem molt contentes. Hem fet molt bona feina i sembla que gr脿cies a les reivindicacions i la pressi贸 exercida a poc a poc es van movent coses!

En aquest moment sembla que l’Administraci贸 ha fet un pas al costat per tal de buscar una soluci贸 al problema del desplegament de la B funcionarial. Malgrat seguir afirmant que com a Ajuntament no tenen la compet猫ncia de desplegar la categoria que ens pertoca, per fi s’han plantejat contactar amb la Generalitat per a mirar de trobar una soluci贸 al problema. (Com a CGT ens entristeix molt que s’hagi perdut un any, el dictamen el tenen des del Gener del 2020 i fins ara no han fet res al respecte).

Mentre Col路lectiu, Administraci贸 i Sindicats esperem la resposta de la Generalitat, des de la CGT hem entregat una inst脿ncia a l’Ajuntament per a tornar a recordar-los que segons els  nostres assessors legals l’Ajuntament S脥 que pot desenvolupar la categoria B funcionarial. (VEGEU INST脌NCIA)

En aquest moment estem esperant la resposta per part de l’Administraci贸, sembla que tant des de l’IMEB com des d’Escar estan estudiant a fons la postura que els hi hem fet arribar.  Sembla que la inst脿ncia ha fet efecte ja que de seguit l’Administraci贸 s’ha posat en contacte amb nosaltres i ha volgut detalls m茅s expl铆cits sobre la conversa que v脿rem tenir amb la Cap de Servei de Personal Laboral de la Direcci贸 General de Funci贸 P煤blica.

L’escenari continua sent gaireb茅 el mateix que fa un any, per貌 ara sembla que s铆 que ens escolten… ser脿 perl ress貌 medi脿tic? La CGT volem remarcar que ens sembla molt trist haver d’arribar aquests extrems per a ser escoltats. En les Meses de Treball ja els hav铆em comunicat tot aix貌 que ara sembla que els ha fet obrir els ulls, i no havien manifestat cap inter茅s al respecte. Aprofitem tamb茅 la ben entesa per denunciar que els processos participatius i els grups de treball d’aquest Govern s贸n m茅s aviat pura fa莽ana, i no una realitat.

Seguim companyes! Juntes ho aconseguirem!

Fuente: Cgtcebimeb.blogspot.com