December 2, 2022
De parte de CGT Barcelona

El Sindicat d鈥橢spectacles de CGT a Barcelona fa una den煤ncia p煤blicament del Gran Teatre del Liceu.

Maltracte, precaritzaci贸 amb perfil de g猫nere i asetjament moral i laboral al teatre barcelon茅s.

La Direcci贸 de la instituci贸 mant茅 un assetjament deliberat i injustificat cap a 4 dones, fixes discontinues, del seu departament de Sastreria.

Aquesta conclusi贸 treu la secci贸 sindical, qu猫 tampoc descarta que en la persona d鈥檃questes treballadores s鈥檈stigui produint una persecuci贸 sindical.

Porten 23 anys treballant i rebent el menysteniment de l鈥檈mpresa en el lloc de treball, en la seva condici贸 contractual i son pressionades de manera indigna per la seva condici贸 de mares a dia d鈥檃vui.

La pretesa sensibilitat social, tan medi脿tica, de la Fundaci贸 del Gran Teatre del Liceu resulta una hipocresia de portes en dins del emblem脿tic teatre barcelon铆: El tracte que al llarg d鈥檃quest anys es ve produint amb les 4 treballadores, dones i mares en prec脿ria situaci贸 i patint un assetjament moral i laboral continuat al departamento de sastreria, al que pertanyen.

Abandonades a la seva sort durant el confinament, en clara discriminaci贸 amb la resta de treballadores, el seu calvari va a pitjor en veure perillar els llocs de treball al que tenen dret reconegut, en veure la burla que la direcci贸 fa dels compromisos signats des de fa 16 anys.

Fuente: Cgtbarcelona.org