April 21, 2021
De parte de Nodo50

Palestina.gal rexistrou petici贸ns na C谩mara galega en demanda dun pronunciamento solidario  contra as pr谩cticas carcerarias de Israel por parte dos grupos na Semana das Prisioneiras e Prisioneiros Palestinos.

Palestina parlamento galego
 Membros de Palestina.gal 谩s portas do Parlamento galego.

.

O colectivo Palestina.gal pide dos grupos pol铆ticos con representaci贸n no Parlamento galego (PP, BNG e PSdeG) 鈥渦n pronunciamento solidario鈥 contra a tortura e pola liberaci贸n das presas e presos pol铆ticos nos c谩rceres de Israel, e reclama da C谩mara unha declaraci贸n institucional a favor do respecto aos dereitos do pobo palestino.

Representantes da plataforma rexistraron na ma帽谩 desta cuarta feira sendas petici贸ns no marco das actividades da Semana das Prisioneiras e Prisioneiros Palestinos, en que se denuncian 鈥渙s abusos, torturas e malos tratos que comete Israel鈥.

Representantes de IPalestina.gal no rexistro do Parlamento de Galiza

No escrito dirixido aos grupos pol铆ticos, a plataforma solicita un pronunciamento a favor do 鈥渞especto 谩s garant铆as democr谩ticas nas instituci贸ns penitenciarias, a prohibici贸n das torturas e os r茅ximes de illamento, a fin das detenci贸ns e procesos xudiciais arbitrarios e a liberaci贸n das presas e presos pol铆ticos, nomeadamente dos menores e das persoas idosas e doentes que Israel mant茅n nos seus c谩rceres鈥.

Ademais, con motivo da celebraci贸n o 15 de maio do d铆a da Nakba, que conmemora a cat谩strofe de 1948 co inicio da expulsi贸n da terra propia, o espolio, o exilio e a di谩spora, Palestina.gal convida o Parlamento da Galiza a promover unha declaraci贸n institucional na que, como representantes do pobo galego, insten a comunidade internacional a exixir a Israel o cumprimento das resoluci贸ns das Naci贸ns Unidas, a fin da r茅xime de apartheid e o reco帽ecemento do dereito a voto da comunidade palestina de Xerusal茅n nas elecci贸ns de xullo.

Tam茅n piden que a C谩mara demande a fin do bloqueo da Faixa de Gaza, o reco帽ecemento do dereito ao retorno das persoas e comunidades 谩s terras e casas das que foron expulsadas, o respecto dos dereitos humanos de palestinas e palestinos, dos dereitos colectivos como pobo.

73 anos despois da Nakba, m谩is de cinco mill贸ns de palestinas e palestinos sobreviven en 64 campos de refuxiados en Xordania, Siria, O L铆bano, Gaza e a Cisxordania, e constit煤en o m谩is antigo continxente de persoas exiliadas no mundo. E que mill贸n e medio de mulleres, homes e crianzas son v铆timas de pr谩cticas segregacionistas no interior do Estado de Israel.

Fuente: Esculca.gal