July 28, 2021
De parte de Nodo50

A tradicional conmemoraci贸n do asalto ao cuartel Moncada que decorre cada 26 de xullo en Vigo da man da Asociaci贸n de Amizade Galego-Cubana Francisco Villamil converteuse tam茅n nun acto de reivindicaci贸n polos dereitos do pobo cubano no contexto de bloqueo actual. Unha ampla representaci贸n pol铆tica e sindical quixo estar presente para, ali谩s conmemorar esta segunda feira o 鈥減rimeiro acto da revoluci贸n鈥, 鈥渄efender a soberan铆a e a independencia de Cuba鈥

As铆 o explicaron fontes da entidade promotora, que insistiron na cr铆tica ao 鈥渁taque e inxerencia imperialista e 谩 manipulaci贸n medi谩tica鈥.

Con convidadas especiais pola simbolox铆a extra da homenaxe, en Montero R铆os -fronte 谩 estatua de Jos茅 Mart铆- reflexionaron representantes como Ana Miranda (BNG) e Oriana M茅ndez (Anova), entre outras.

Miranda aludiu 谩 proliferaci贸n de 鈥渞edes solidarias contra o bloqueo鈥, malia que non todas seguir谩n o cami帽o agardado, e lamentou que no canto de mellorar a situaci贸n, o pobo cubano padecese un 鈥渆ndurecemento鈥. A portavoz do BNG en Europa denunciou 鈥渙 bloqueo a tres niveis: econ贸mico, financeiro e comercial鈥 e a 鈥渕anipulaci贸n informativa鈥 do que est谩 a acontecer na illa.

Pola s煤a banda, Oriana M茅ndez trasladou os azos por parte de Anova e reflectiu, nas s煤as palabras, o respecto 谩 鈥渃ausa da revoluci贸n鈥.

Ademais, lembrou que 鈥渘este 26 de xullo tam茅n se pode lembrar o 25 de abril鈥 ao f铆o do falecemento de Otelo Saraiba de Calvalho, peza chave da democracia en Portugal

No acto tam茅n estiveron presentes Anxo Igrexas (CIG); Ricardo Castro (CUT); Rub茅n P茅rez (EU); Eva Solla (PCG); Xos茅 Collazo (PCPG); Marina Quintill谩n (PCTG); e o c贸nsul 脕ngel Torres en nome da delegaci贸n de Cuba na Galiza.

Fuente: Nosdiario.gal