April 21, 2021
De parte de El Miliciano

Galego:

O primeiro de maio, tomamos o barrio!!
Este primeiro de maio non imos sa铆r de paseo polo centro nin axudar a encher as fotograf铆as daqueles sindicatos que tantas veces traizoaron a confianza de milleiros de traballadores e traballadoras.
Este primeiro de maio estaremos na Praza das Conchi帽as, ofrecendo asesoramento sindical a toda aquela persoa que o precise e predicando co exemplo a solidariedade, o apoio mutuo e a autoxesti贸n. Porque niso consiste o anarcosindicalismo, en crear v铆nculos para poder organizarnos e defendernos dos abusos que sufrimos.
Tes problemas no choio? Queres axudar a quen os ten? Ach茅gate 谩 Praza das Conchi帽as a partires das 10.00h da ma帽谩n!

Castellano:El primero de mayo, tomamos el barrio !!

Este primero de mayo no daremos un paseo por el centro ni ayudaremos a llenar las fotograf铆as de esos sindicatos que tantas veces han traicionado la confianza de miles de trabajadoras y trabajadores.
Este primero de mayo estaremos en la Plaza das Conchi帽as, ofreciendo asesoramiento sindical a todos aquellos que lo necesiten y predicando con el ejemplo la solidaridad, el apoyo mutuo y la autogesti贸n.
Porque en eso consiste el anarcosindicalismo, crear v铆nculos para poder organizarnos y defendernos de los abusos que sufrimos.
驴Tienes problemas en el trabajo? 驴Quieres ayudar a quien los tenga?
隆Ven a la Plaza das Conchi帽as desde las 10.00 de la ma帽ana!

Fuente: Elmilicianocnt-aitchiclana.blogspot.com