April 21, 2021
De parte de El Miliciano
1,614 puntos de vista

Galego:

O primeiro de maio, tomamos o barrio!!
Este primeiro de maio non imos sa├şr de paseo polo centro nin axudar a encher as fotograf├şas daqueles sindicatos que tantas veces traizoaron a confianza de milleiros de traballadores e traballadoras.
Este primeiro de maio estaremos na Praza das Conchi├▒as, ofrecendo asesoramento sindical a toda aquela persoa que o precise e predicando co exemplo a solidariedade, o apoio mutuo e a autoxesti├│n. Porque niso consiste o anarcosindicalismo, en crear v├şnculos para poder organizarnos e defendernos dos abusos que sufrimos.
Tes problemas no choio? Queres axudar a quen os ten? Ach├ęgate ├í Praza das Conchi├▒as a partires das 10.00h da ma├▒├ín!

Castellano:El primero de mayo, tomamos el barrio !!

Este primero de mayo no daremos un paseo por el centro ni ayudaremos a llenar las fotograf├şas de esos sindicatos que tantas veces han traicionado la confianza de miles de trabajadoras y trabajadores.
Este primero de mayo estaremos en la Plaza das Conchi├▒as, ofreciendo asesoramiento sindical a todos aquellos que lo necesiten y predicando con el ejemplo la solidaridad, el apoyo mutuo y la autogesti├│n.
Porque en eso consiste el anarcosindicalismo, crear v├şnculos para poder organizarnos y defendernos de los abusos que sufrimos.
┬┐Tienes problemas en el trabajo? ┬┐Quieres ayudar a quien los tenga?
¡Ven a la Plaza das Conchiñas desde las 10.00 de la mañana!

Fuente: Elmilicianocnt-aitchiclana.blogspot.com