May 12, 2021
De parte de CGT De Galicia

Ante os grav铆simos acontecementos que est谩n a suceder en Colombia, a CGT de Galicia manifesta o seguinte:

1. Desde a convocatoria da Folga Xeral do pasado 28 de abril en protesta por unha reforma fiscal que pretende que xs traballadorxs pobres colombianos paguen os pratos rotos dunha crise econ贸mica creada polos poderosos e capitalistas, a represi贸n criminal do goberno de Iv谩n Duque ten causado ducias de mortes, mutilaci贸ns con perdas de ollos, un milleiro de persoas feridas polas balas das forzas represivas e incontables detidxs.
  2. Nun pa铆s no que se incrementa o 铆ndice de miseria e o asasinato de loitadorxs sociais no medio dunha corrupci贸n galopante, estase a producir, ademais, a militarizaci贸n dos centros urbanos coa intenci贸n gobernamental de impo帽er as s煤as pol铆ticas a sangue e lume.
  3. Desde hai tres anos, cando Iv谩n Duque asumiu a presidencia do pa铆s, se ten producido en Colombia o asasinato de m谩is de 1.000 militantes sociais, entre defensorxs dos dereitos humanos, guerrilleirxs desmobilizados, reclamantes de terras e dirixentes sindicais. Todas estas mortes suc茅dense mentres as investigaci贸ns da fiscal铆a non chegan a ning煤n lado e prod煤cese a mais completa impunidade.
  4. A CGT de Galicia rexeita a brutal represi贸n en Colombia e env铆a a s煤a solidariedade co pobo traballador colombiano neste grav铆simo momento de sufrimento e represi贸n.
  5. A CGT de Galicia fai un chamamento 谩 solidariedade co pobo colombiano, que est谩 defendendo nas r煤as os seus dereitos e as arelas dunha sociedade m谩is xusta, convidando 谩 poboaci贸n de Galicia a participar nos actos que se convoquen.

ABAIXO O GOBERNO CRIMINAL!

ABAIXO O PAQUETAZO DA FAME E REPRESI脫N!

VIVA A LOITA INTERNACIONAL DXS TRABALLADORXS!

Comparte esta noticia…
Share on FacebookTweet about this on TwitterEmail this to someone