February 8, 2021
2,253 puntos de vista
08/02/2021 :: Nacionales PP.Catalans
x Plataforma en Defensa dels Serveis P煤blics
Cal municipalitzar i nacionalitzar, sense indemnitzacions, serveis i recursos per cobrir les necessitats del conjunt de la poblaci贸 de manera vertaderament p煤blica

La Plataforma en Defensa dels Serveis P煤blics som la continuaci贸 directa de l’antiga Plataforma Aturem la Llei Aragon猫s i defensem un model de serveis p煤blics que siguin de titularitat, gesti贸 i provisi贸 p煤bliques, 茅s a dir, que tot el seu cicle de treball es dugui a terme des de les institucions p煤bliques i amb la participaci贸 directa de treballadores i de la poblaci贸 en general. Volem un model feminista, integral, universal i fonamentat en la sobirania popular. Un model que permet garantir les millors condicions laborals i la millor atenci贸. Cal municipalitzar i nacionalitzar, sense indemnitzacions, serveis i recursos per cobrir les necessitats del conjunt de la poblaci贸 de manera vertaderament p煤blica. Diem no a qualsevol forma de desviament de recursos p煤blics cap a qualsevol negoci privat. La mercantilitzaci贸, imposada per la classe capitalista, sotmet els serveis al criteri del m脿xim benefici i la m铆nima despesa, cosa que precaritza les condicions laborals i empitjora l鈥檃tenci贸 a les usu脿ries. A m茅s, impedeix la participaci贸 en la gesti贸 del personal, les usu脿ries i la poblaci贸 en general.

Des de finals de l鈥檃ny passat estem en campanya per defensar aquests serveis p煤blics que volem i necessitem. Hem parlat per exemple d’Atenci贸 Prim脿ria i sanitat, de resid猫ncies i dels Serveis d鈥橝tenci贸 Domicili脿ria, i del Decret 69/2020, que 茅s la llei Aragon猫s aplicada als Serveis Socials via decret, i hem donat suport a diverses mobilitzacions per exemple en defensa de l鈥檈ducaci贸 o les pensions p煤bliques. Hem assenyalat les empreses privades, perqu猫 s贸n les principals benefici脿ries i impulsores de la mercantilitzaci贸 dels serveis p煤blics, per貌 sense oblidar-nos de les institucions p煤bliques que ho faciliten. I ho hem fet amb l’acci贸 conjunta de treballadores i usu脿ries de tots els 脿mbits dels serveis p煤blics i d’arreu del pa铆s. Des de l鈥檈xercici de la sobirania popular, garantim-nos el dret a sostre i cobrim-nos la resta de necessitats b脿siques i constru茂m una institucionalitat al servei de la immensa majoria! Posem fi a l鈥檈speculaci贸 i la mercantilitzaci贸 de les nostres vies!

Plataforma en Defensa dels Serveis P煤blics
Serveis 100% P煤blics 鈥 Posem fi a la mercantilitzaci贸!

Fuente: Ppcc.lahaine.org