en / fr / es / pt / de / it / ca / el

馃敶 Noticias anarquistas y informaciones libertarias de m谩s de 400 colectivos 鈷

Las noticias de 443 colectivos anarquistas se publican autom谩ticamente aqu铆
Fuente de noticias actualizado cada 5 minutos

Un v铆deo delata un Mosso pola detenci贸n ilegal dun manifestante a quen acusaba de o agredir

October 20, 2021
De parte de Nodo50

.

No seu auto, os maxistrados da audiencia aseguran que no v铆deo incorporado nas actuaci贸ns do 16 de decembro non se observa ning煤n golpe do detido ao Mosso d鈥橢squadra.

Por outra parte, non descartan que a detenci贸n fose ilegal e ordenan investigar se o axente cometeu ese delito e outro de lesi贸ns leves. Por outra, consideran que non se pode atribuir un delito de atentado ao activista porque esta acusaci贸n s贸 se fundamenta no testemu帽o do mosso que supostamente ter铆a recibido o golpe no casco, sen que o corroboren as imaxes ou outro testemu帽o.

Segundo Alerta Solid脿ria, o activista, membro do Sindicat d鈥橦abitatge del Raval e simpatizante da CUP Ciutat Vella, foi detido sen motivo e o protesto durante o despexo da sede do Sindicat de l鈥橦abitatge de l鈥橢ixample Dreta foi 鈥渁bsolutamente pac铆fica鈥

Por iso Alerta Solid脿ria apunta que o auto da Audiencia 鈥渆videncia a maneira de actuaren os Mossos absolutamente inxustificada e desproporcionada cando enfrenta o movemento de defensa da vivenda鈥. Alerta tam茅n afirma que o activista puido demostrar a s煤a versi贸n grazas a un v铆deo dun veci帽o do Eixample.

Nas imaxes vese claramente o momento en que o mosso fai caer o xoven, que est谩 aplaudindo os compa帽eiros do sindicato, e unha vez no chan o ret茅n de costas, agarr谩ndoo polo pescozo. A seguir vese como o levan en tanto se ouven berros da xente que di: 鈥淢ais se non fac铆a nada!鈥.

VilaWeb

Fuente: Esculca.gal
Comentar En El Foro

EN TWITTER
EN MASTODON
EN TUMBLR

Camisetas anarquistas ★ Env铆o mundial gratuito

Antifascist action
FCK NZS
People before profit
These weapons slay tyrants
Antifaschistische aktion
Slingshot
When injustice becomes law rebellion becomes duty
Make racists afraid again
Revolution
Evolution barcode

Esta plataforma est谩 totalmente financiada por Cooperativa Ni Dios Ni Amo.
Las ventas tambi茅n contribuir a la recaudaci贸n de fondos para donaciones a diversas organizaciones anarquistas y organizaciones ben茅ficas activistas.

Anarchist news | Noticias anarquistas | Actualit茅 anarchiste | Anarchistische Nachrichten | Not铆cias Anarquistas | Notizie anarchiche | Not铆cies anarquistes | 螒谓伪蟻蠂喂魏萎 螣渭慰蟽蟺慰谓未委伪

Las opiniones son las de los colaboradores y no necesariamente est谩n respaldadas por Federacionanarquista.net [Descargo de responsabilidad]