August 1, 2021

01/08/2021 :: Nacionales E.Herria
x ELA Sindikatua
UTE Bilboko Argiak consigue la readmisi贸n del trabajador despedido

Una victoria m谩s de la lucha obrera: UTE Bilboko Argiak consigue la readmisi贸n del trabajador despedido

La huelga comenz贸 en marzo, cuando la empresa despidi贸 injustamente a un trabajador, en un contexto en el que la plantilla hab铆a decidido organizarse y luchar por mejorar sus condiciones de trabajo.

Por ELA Sindikatua

Tras casi 100 d铆as de huelga, y a pesar de la falta de voluntad del Ayuntamiento de Bilbao, que no ha querido asumir su responsabilidad en este conflicto, el comit茅 de huelga de la UTE Bilboko Argiak (1 ELA, 1 LAB, 1 CCOO) ha conseguido un acuerdo refrendado por todos los y las trabajadoras que recoge los objetivos perseguidos por la plantilla.

Concretamente, el acuerdo recoge los siguientes puntos:

鈥 La readmisi贸n del trabajador despedido el 5 de marzo de 2021.

鈥 Importantes mejoras salariales en complementos y pluses.

鈥 Mejoras en vacaciones y d铆a de libre disposici贸n.

ELA felicita a la plantilla de por su lucha y la fuerza demostrada en los 95 d铆as de huelga. 鈥淗an demostrado que luchar merece la pena, y han prestigiado la huelga como herramienta para conseguir los objetivos鈥, subraya el sindicato.

Akordioa lortu da Bilboko argiztapen zerbitzua eskaintzen duen Bilboko Argiak enpresan

Ia 100 eguneko grebaren ondoren, eta Bilboko Udalak borondaterik erakutsi ez badu ere 鈥 ez baitu bere gain hartu nahi izan gatazka honetan duen erantzukizuna- Bilboko Argiak Aldi Baterako Enpresa Elkarteko (ABEE) greba-batzordeak (1 ELA, 1 LAB, 1 CCOO) akordio bat lortu du, langile guztiek berretsia, ezarritako helburuak jasotzen dituena.

Zehazki, akordioak honako puntu hauek jasotzen ditu:

鈥 2021eko martxoaren 5ean kaleratutako langilea berriro hartzea.

鈥 Soldata-hobekuntza handiak osagarrietan eta plusetan.

鈥 Hobekuntzak oporretan eta norberaren aukerako egunean.

Bilboko Argiak-eko gatazka martxoan hasi zen, enpresak langile bat bidegabeki kaleratu zuenean, langileak antolatzea eta lan-baldintzak hobetzeko borrokatzea erabaki zutenean.

ELAk langileak zoriondu ditu 95 greba egunetan erakutsitako indar eta borrokagatik. 鈥淏orrokatzeak merezi duela erakutsi dute, eta grebari prestigioa eman diote helburuak lortzeko tresna gisa鈥, azpimarratu du sindikatuak.

Fuente: Eh.lahaine.org