March 4, 2022
De parte de El Miliciano

O grupo Moiras chega 谩 Coru帽a para presentar o seu libro 芦Por qu茅 el anarcosindicalismo no puede sindicar la prostituci贸n禄, un extenso traballo que analiza as contradici贸ns que se dan no movemento anarcosindicalista cando este se postula a favor de lexitimala ou regularizala.
O libro do grupo anarcofeminista repasa a posici贸n que presentou a CNT-AIT ao longo da s煤a historia, intentando que sirva como unha ferramenta de traballo, de reflexi贸n e de acci贸n tanto para as persoas anarcosindicalistas como para calquera que entenda a prostituci贸n coma un xeito de explotaci贸n contra as mulleres e as nenas. Ademais, as compa帽eiras do Grupo Moiras falar谩n do papel das mulleres na loita anarquista e dos modelos relacionais que se ve帽en dando dentro e f贸ra das organizaci贸ns anarcosindicais.
A presentaci贸n, con entrada de balde, ter谩 lugar o vindeiro s谩bado 12 de marzo 谩s 19:00 no local de Uni贸n Anarcosindicalista da Coru帽a (r煤a Washington, 36, detr谩s da Domus).
Ah! E as persoas que encarg谩chedes os libros ao sindicato ou ao propio grupo podedes pasar ese mesmo d铆a a recollelos. Lembrade que o importe dos mesmos vai destinado 铆ntegramente a Gabriel Pombo da Silva e 谩 s煤a familia.
Castellano
El grupo Moiras llega a A Coru帽a para presentar  su libro 芦Por qu茅 el anarcosindicalismo no puede sindicar la prostituci贸n禄, un extenso trabajo que analiza las contradiciones que se dan en el movimiento anarcosindicalista cuando este se postula a favor de legitimarla o regularizarla.
El libro de grupo anarcofeminista repasa la posici贸n que present贸 la CNT-AIT a lo largo de su historia, intentando que sirva como una herramienta de trabajo, de reflexi贸n y de acci贸n tanto para las personas anarcosindicalistas como para cualquiera que entienda la prostituci贸n coma un hecho de explotaci贸n contra las mujeres y ni帽as. Adem谩s, las compa帽eras del Grupo Moiras hablar谩n del papel de las mujeres en la lucha anarquista y de los modelos relacionados que se vienen dando dentro y fuera de las organizaciones anarcosindicalistas.
La presentaci贸n, con entrada libre, tendr谩 lugar e pr贸ximo s谩bado 12 de marzo a las 19:00h  en el local de Uni贸n Anarcosindicalista da Coru帽a (r煤a Washington, 36, detr谩s de Domus).
Ah! Y las personas que encargu茅is los libros al sindicato o al propio grupo pod茅is pasar ese mismo d铆a a recogerlos. Recordad que el importe de los mismos va destinado 铆ntegramente a Gabriel Pombo da Silva y a su familia.

Fuente: Elmilicianocnt-aitchiclana.blogspot.com